آموزش مهارت های کسب و کار به بیش از ۱۰۰۰مددجوی مازندرانی ارائه شد

معافی از ارائه آموزش مهارت های کسب و کار به هزار و ۴۵۹ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «میثم معافی» امروز(۴خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامی مشترک و مبتنی بر تعاملات حداکثری بین حوزه های اشتغال و خودکفایی، حمایت و سلامت خانواده و فرهنگی ، آموزش مهارت های شغلی و تخصصی فرزندان خانواده های تحت حمایت انجام شود.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران افزود: توسعه فرهنگ کار و تلاش، تسریع در فرایند شغل پذیری و افزایش توانمندی های اجتماعی و شغلی نوجوانان و جوانان مورد حمایت ، فراهم شدن امکان اشتغال دانشجویی، کمک به توسعه سبد اشتغال اعضای خانواده و... از جمله اهداف این برنامه است.

 

وی تصریح کرد: در بخش آموزش های مقدماتی با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت های عمومی کسب و کار و در قالب آموزش هایی مانند انتخاب مسیر شغلی،آشنایی با قوانین کار تبیلغات و بازار یابی و... برگزار می شود.

 

معافی بیان کرد:  در بخش آموزش مهارت آموزی اشتغال این آموزش ها به منظور ایجاد و یا افزایش مهارت لازم جهت راه اندازی کسب و کار پس از تعیین مسیر شغلی ارائه می شود.

 

وی با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان از رویکردهای اصلی این نهاد است، گفت: این آموزش ها در گروه سنی 7تا 12 سال و 13 تا 18 سال  و 19 تا 25 سال سن  ارائه می شود.

کد خبر 1178790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha