عضویت ۹۵۰ خبرنگار و فعال رسانه ای در بسیج رسانه استان اصفهان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: کانون بسیج رسانه در ۱۹ شهرستان استان اصفهان فعال است و ۹۵۰ خبرنگار، فعال رسانه و فضای مجازی استان اصفهان در این تشکّل عضویت دارند.

سرهنگ رضا صفری در حاشیه معارفه مسئول بسیج رسانه آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آران و بیدگل و کاشان از نخستین شهرستان های کشور بودند که کانون های بسیج رسانه در سال ۱۳۹۴ در آن راه اندازی شد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان افزود: کانون بسیج رسانه در ۱۹ شهرستان استان اصفهان فعال است و ۹۵۰ خبرنگار، فعال رسانه و فضای مجازی استان اصفهان در این تشکّل عضویت دارند.

 

صفری تصریح کرد: هدف از تشکیل بسیج رسانه، تشکیل جبهه رسانه ای گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن در حوزه جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان افزود: کار اصلی بسیج رسانه تربیت کادر مورد نیاز برای جبهه انقلاب است و هر کس دل در گرو انقلاب و آرمان های انقلاب و امام و شهدا دارد زیر چتر بسیج رسانه قرار می گیرد.

 

سرهنگ صفری اظهار داشت: بسیج رسانه به دنبال فرهنگ سازی در جامعه و خنثی سازی موج رسانه ای دشمن است و بر همین اساس تلاش داریم با راه اندازی مرکز تخصصی آموزش های رسانه ای در استان اصفهان و آموزش های مستمر رسانه ای، این حوزه را بیش از پیش تقویت کنیم.

کد خبر 1178849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha