کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) رتبه سوم کشوری جشنواره «آواها و نواهای سردار مقاومت» را کسب کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) رتبه سوم کشوری جشنواره «آواها و نواهای سردار مقاومت» استان کرمان در رشته تولید سرود را کسب کرد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) رتبه سوم کشوری جشنواره «آواها و نواهای سردار مقاومت» استان کرمان در رشته تولید سرود را کسب کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این جشنواره در استان کرمان برگزار شد و فعالان این کانون توانستند این رتبه کشوری را از آن خود کنند.

 

وی اظهار داشت: گروه سرود این کانون تاکنون در مناسبت های ملی و مذهبی و برنامه های استانی حضور فعالی داشته و به چهره های موفق در گروه های سرود تبدیل شده است.

 

هاتفی پور عنوان کرد: برخی از سرودهای این گروه به همت اعضای آن تدوین شده است و تلاش کرده ایم تا کارهای خلاقانه هنری در بخش سرود به همت نوجوانان و جوانان این کانون تولید شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: از لطف و عنایت هیات داوران جشنواره آواها و نواهای سردار مقاومت نسبت به گروه سرود این کانون تقدیر و تشکر می کنم که لایق حائز رتبه دانستند.

کد خبر 1178900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha