نمایشگاه عکس سالروز آزاد سازی خرمشهر در کانون آیت الله گلپایگانی لردگان برپا شد

اردشیری لردجانی گفت: نمایشگاه عکس، کتاب و پخش مطالب مرتبط با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان توسط اعضای کانون آیت الله گلپایگانی شهر لردگان برگزار شد.

«منصور اردشیری لردجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نمایشگاه عکس، کتاب و پخش مطالب مرتبط با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان توسط اعضای کانون آیت الله گلپایگانی شهر لردگان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان با همکاری فعالان کانون آیت الله گلپایگانی مراسم قرائت زیارت عاشور بر سر مزار شهدای گمنام شهر لردگان برگزار شد.  

 

وی با بیان اینکه همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس در محل مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان کرده ایم، افزود: در راستای بزرگداشت با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و آشناکردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت اقدام به ایراد سخنرانی در مراسم صبحگاه یکی از مدارس شهر لردگان کردیم.

 

اردشیری لردجانی به برنامه های این کانون در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس دورانی فراموش نشدنی و تاریخی است و در راستای گرامیداشت آن و سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان اقدام به پخش مطالبی در زمینه ایثار و شهادت و ولایت مداری با همکاری اعضای فعال کانون در فضای مجازی کرده ایم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: این نمایشگاه و سایر ویژه برنامه های متنوع سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با حضور جمعی از مسئولان و اعضای کانون برگزار شد.  

 

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور دلیری و رشادت دلاور مردانی است که همه هستی خود را بر طبق اخلاص گذاشته و به خداوند ارزانی داشتند و امروز وظیفه داریم خاطره این ایام را زنده بداریم و در نشر فرهنگ شهادت و ایثار بکوشیم.

 

کد خبر 1178913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha