۲۱۰ راهبر شغلی در سطح استان سیستان و بلوچستان از مددجویان حمایت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: ۲۱۰ راهبر شغلی ما از ۴ هزار و ۳۲۹ مددجو حمایت می‌کنند، که اگر حمایت صورت گیرد، قطعا این آمادگی داریم را که امسال راهبری شغلی را با قدرت بیشتری به پیش ببریم.

«سیدمهدی عبادی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اعتبارات اشتغال مددجویان استان در سال جاری، سه برابر رقم سال گذشته است گفت: افزایش اعتبارات حوزه اشتغال، نشان از توجه ویژه مسئولان امر به بحث اشتغال مددجویان دارد و قطعا همت بیشتری را نیز می‌طلبد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان تعداد فرصت شغلی که در سال گذشته تعهد استان سیستان و بلوچستان بود را ۱۱ هزار و ۴۶۷ فرصت شغلی عنوان کرده و از تحقق ۱۲۶ درصدی برنامه در این قسمت خبر داد.

 

وی افزود: طرح‌هایی که اجرا کردیم بر اساس نوع طرح، شامل حمل و نقل ۲ درصد، خدمات ۲۸ درصد، دامپروری ۳۰ درصد، صنایع دستی ۲۹ درصد، شیلات ۱ درصد، صنعتی و کارگاهی ۱ درصد و کشاورزی نیز ۹ درصد می‌شود.

 

عبادی با بیان اینکه اعتباری که ما در بند ب تبصره ۱۶ داشتیم، ۴۰۸ میلیارد تومان اعتبار کلی ما بود که ۴۰۴ میلیارد تومان جذب منابع داشتیم گفت: بالاترین درصد جذب منابع را سه شهرستان دلگان، هیرمند و شهر علی‌اکبر داشته‌اند.

 

وی اظهار کرد: از میان بانک‌های عامل نیز بانک ملی با ۱۰۳ درصد، بالاترین جذب را داشت و پس از آن بانک‌های کشاورزی و توسعه تعاون بیشترین همکاری را با ما داشته‌اند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان در بحث اشتغال روستایی از جذب ۹۶ درصدی منابع خبر داد و افزود: در سطح استان ۲۱۰ راهبر شغلی ما از ۴ هزار و ۳۲۹ مددجو حمایت می‌کنند، که اگر حمایت صورت گیرد، قطعا این آمادگی داریم را که امسال راهبری شغلی را با قدرت بیشتری به پیش ببریم.

کد خبر 1179019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha