لزوم ایجاد فکری نظام‌مند در کارهای فرهنگی و اعتقادی

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه نگاه، دیدگاه و اعتقاد ما باید تقویت شود گفت: لازم است در کارهای فرهنگی و اعتقادی با فکری نظام‌مند در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) در گردهمایی رؤسای عقیدتی سیاسی و روحانیون شاغل در یگان‌های ارتش استان خوزستان که در سالن همایش امام رضا (ع) فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز دزفول اظهار کرد: مردم دزفول در دوران دفاع مقدس با مقاومتی که داشتند، حماسه آفریدند.

 

امام جمعه دزفول افزود: دفاع مقدس به عنوان یک گنج است که ضرورت دارد آن را یادآوری کنیم و از آن نهایت استفاده و بهره را ببریم.

 

وی درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ساختمان متروپل آبادان را تسلیت گفت و اذعان کرد: متأسفانه برخی اشخاص به خاطر مطامع دنیا چنین حوادث و فاجعه‌هایی را به وجود می‌آورند که باید محاکمه شوند.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: مردم اکنون تحت فشار هستند و مسئولان باید توجه بیشتری به آنها داشته باشند تا مبادا مشکلات با بی‌توجهی برخی افراد فرصت‌طلب افزایش پیدا کنند.

 

وی با بیان اینکه نگاه، دیدگاه و اعتقاد ما باید تقویت شود عنوان کرد: لازم است در کارهای فرهنگی و اعتقادی با فکری نظام‌مند در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حرکت کنیم.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی ایجاد نظام فکری از سیره ائمه‌ اطهار (ع) را از راه‌های دستیابی به اسلام ناب محمدی برشمرد و بیان کرد: امروز باید بشریت به سمت عمل به دستورات دین مبین اسلام حرکت کند.

 

وی با اشاره به اینکه به هر میزانی که بر روی اخلاق، عملکرد و اعتقاد دقت کنیم، به همان میزان در جامعه اثرگذار خواهیم بود خاطر نشان کرد: کارهای فرهنگی اصیل، بسیار اثرگذار خواهند بود که لازم است به آنها توجه شود.

 

کد خبر 1179026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha