۲ شهید گمنام در اهواز تشییع و خاکسپاری شد

پیکر پاک و مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی ورزشی فجر سپاه اهواز تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا از سراسر استان خوزستان در اهواز تشییع در مجتمع فرهنگی ورزشی فجر سپاه اهواز شد.

 

در این مراسم که در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان سخنرانی کرد و نماز این شهدا به امامت آیت‌الله حسن‌زاده اقامه شد.

 

یکی از این شهدا در عملیات‌های خیبر و بدر به شهادت رسیدند و در جزیره مجنون و شرق دجله توسط گروه‌های جستجوی مفقودین تفحص شده‌اند.

 

«سردار حسن شاهوارپور» در این آیین تشییع این شهدا ضمن گرامی‌داشت یادوخاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: جوانان برومند این مرزوبوم برای دفاع از آب و خاک و ناموس مردم با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان افزود: رزمندگان اسلام بدون هیچ پشتیبانی از خارج کشور، هشت سال در برابر دشمن جنگیدند و تعدادی از این عزیزان در میدان رزم اسیر شدند و یا در زیر شکنجه نیروهای دشمن به شهادت رسیدند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از رزمندگان نیز در میدان جنگ به شهادت رسیدند و به دلیل شرایط سخت امکان تفحص پیکرهای آنان وجود نداشت اضافه کرد: امروز پس از سال‌ها انتظار تقدیر بر این شد که در این ایام شاهد بازگشت پیکرهای مطهر شهدای والامقام باشیم تا باری دیگر مجاهدت و جوانمردی شهدای رشید اسلام به جوانان و نوجوانان یادآوری شود.

 

سردار شاهوارپور با بیان اینکه ما باید بدانیم استقلال، آزادی و آرامش امروز در جامعه را مدیون خون پاک شهدا هستیم تصریح کرد: امروز با افتخار میزبان ۲ تن از شهدا هستیم و مردم و نیروهای مسلح نیز حضور پرشوری در این مراسم تشییع داشتند و امیدواریم شهدا در آینده دستگیر ما باشند.

 

کد خبر 1179030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha