تدوین برنامه‌های اعتلای الگوی شهر باید ناظر بر موضوع‌های عملیاتی باشد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تدوین برنامه‌های اعتلای الگوی شهر باید ناظر بر موضوع‌های عملیاتی باشد گفت: فعالیت‌های کمیته مذکور ناظر بر خاستگاه مردمی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(چهارشنبه، ۴ خرداد) در جلسه کمیته تدوین برنامه های فرهنگی ائمه جمعه استان با بیان اینکه حدود ۶۰ محور فرهنگی در این کمیته مشخص شده است اظهارکرد: عملیاتی شدن این ایده‌ه موجب تسهیل در انجام امور می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه طرح اعتلای شهر استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه موفقیت این طرح در سال ۱۴۰۰ در کشور محصول تلاش کمیته تدوین برنامه های ائمه جمعه استان  بود تصریح کرد: فعالیت‌های کمیته مذکور باید ناظر بر خاستگاه مردمی باشد.

 

وی با بیان اینکه شاخص‌های مختلفی برای رشد جامعه وجود دارد که تدوین برنامه‌های اعتلای الگوی شهر باید ناظر بر موضوع‌های عملیاتی باشد اذعان کرد: در این راستا ورود فعالیت‌های دانش بنیان در روستاها از موضوع های مهم است.

 

آیت الله فلاحتی تشویق جوانان به ازدواج را از موضوع‌های اعتلای الگوی شهر خواند و بیان کرد: ارائه راهکارهای تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری حائز اهمیت است.

 

حجت الاسلام « ولی الله عادلی» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان نیز در جلسه مذکور از معرفی این استان به عنوان رتبه برتر اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در سال ۱۴۰۰ کشور خبر داد و گفت: برنامه های فرهنگی سال جاری بر اساس اولویت جهاد تبیین مشخص شده است.

 

کد خبر 1179036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha