خرید و اختصاص تجهیزات جدید آتش نشانی برای شهرداری های خوزستان

جمالی نژاد از خرید و اختصاص تجهیزات جدید آتش نشانی برای شهرداری های خوزستان به ویژه شهر آبادان خبر داد و گفت: هدفمان این است که در صورت به وجود آمدن چنین اتفاقات و بحران هایی این استان و شهرهای آن به تجهیزات شهرهای دیگر نیاز آنچنانی نداشته باشند.

«مهدی جمالی نژاد» امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تسلیت به مردم آبادان و خانواده های داغدار حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار کرد: با توجه به اینکه تجهیزات و امکانات لجستیکی شهرداری آبادان چندان غنی نبودبه همین منظور ما شهرداری های معین و اطراف این شهرستان را فعال کردیم تا تجهیزات آتش نشانی و امکانات خودشان را که در شرایط بحرانی استفاده می شوند را به این منطقه بیاورند.

 

 

 

رئیس سازمان همیاری های شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: دو تیم حرفه ای از شهرداری تهران به این منطقه اعزام شده است.

 

وی از حضور تیم های امدادی و آتش نشانی شهرها و استان های همجوار خوزستان در آبادان خبر داد و گفت: از استان های تهران، اصفهان، شیراز، ایلام و شهرستان‌های ماهشهر، اهواز، خرمشهر، شادگان و ... به محل حادثه اعزام شده اند.

 

جمالی نژاد بیان کرد: متاسفانه هجم آوار بسیار زیاد است و قصد داریم از نیروها به صورت شیفتی استفاده کنیم تا دچار خستگی نشوند چرا که این کار، کار مستمر و مداومی خواهد بود.

 

وی ابراز کرد: امیدواریم با این روند نیروهای تازه نفس کار را ادامه دهند و بدون وقفه عملیات آوار برداری و نجات شهروندان باقی مانده در زیر آوار با سهولت بیشتر و بهتری انجام شود.

 

رئیس سازمان همیاری های شهرداری ها و دهیاری های کشور عنوان کرد: دستگاه های مورد استفاده در عملیات آوار برداری بسته به نوع کاری که تیم آواربرداری می خواهند انجام دهند است.

 

وی از خرید و اختصاص تجهیزات جدید آتش نشانی برای شهرداری های خوزستان به ویژه شهر آبادان خبر داد و تاکید کرد: هدفمان این است که در صورت به وجود آمدن چنین اتفاقات و بحران هایی این استان و شهرهای آن به تجهیزات شهرهای دیگر نیاز آنچنانی نداشته باشند.

 

جمالی نژاد با بیان اینکه خوشبختانه هیچ کمبودی از لحاظ امکانات و تجهیزات لجستیکی برای آوربرداری ساختمان متروپل آبادان وجود ندارد یاد آور شد: نه تنها شهرداری ها بلکه بسیاری از مجموعه ها و دستگاه های مختلف استان خوزستان همانند پالایشگاه، ملی حفاری، منطقه آزاد و... پای کار هستند و تجهیزات خود را به میدان آوردند که خوشبختانه با مشکلی مواجه نیستیم.

کد خبر 1179047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha