روحانیان نقش کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: روحانیان نقش کلیدی و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز تحقق آرمان های انقلاب داشته و دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛  حجت الاسلام "حسین زحمتکش" امروز چهارشنبه در یادواره ۷۲ شهید روحانی خراسان شمالی در مسجد انقلاب بجنورد اظهار داشت: روحانیان با اقدام جهادی و شهادت طلبانه خود در دوران دفاع مقدس، درس بزرگی به دشمن دادند.

 


مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: روحانیان در طول انقلاب خدمات زیادی به جامعه داشتند و همواره در عرصه ها مختلف حضور جهادی دارند.

 


وی افزود: روحانیان و طلاب در عرصه های مختلف از جمله سیل، زلزله و نیز مهار کرونا در عرصه بوده و به جامعه خدمت رساندند.

 


حجت الاسلام زحمتکش اظهار داشت: این یادواره فرصتی است که جایگاه روحانیان معرفی و تبیین شود و مجاهدت‌های طلاب و روحانیون از دوران مشروطه تا دوران مبارزاتی پیش از انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، جبهه مقاومت اسلامی بیان شود.

 


مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان دادند که مردم ایران، آزادیخواه، ولایتمدار و شیعه امام علی(ع) هستند.

 

 

یادواره ۷۲ شهید روحانی خراسان شمالی همزمان با برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید طلبه در قم در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1179079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha