برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع)در ۶۵ مسجد ملایر

حجت‌الاسلام نجفی گفت: مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در ۶۵ مسجد شهرستان ملایر برگزار می‌شود

«حجت‌الاسلام‌روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایانم شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایراز  برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در 65 مسجد شهرستان ملایر خبر داد  و افزود: این برنامه‌ها شامل سوگواری. عزاداری و سخنرانی خواهد بود.

وی به  برگزاری مراسم عزاداری در 20 هیات مذهبی شهرستان اشاره کرد و گفت:برنامه های مردمی نیز شامل  پخش نذورات، بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و ... در حسینه‌ها و تکایا نیز از دیگر برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع)در شهرستان ملایر است

نجفی گفت: اجتماع عزاداری ده نودی‌های ملایربا عنوان« نسل غیور» با حضور خانواده‌ها و اقشار  مختلف مردم روز پنج شنبه 5 خرداد ساعت 18  با اجرای سرود « سلام فرمانده» و مراسم عزاداری و سینه‌ زنی ، سخنرانی در بام ملایر برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای علی آباد دمق اشاره کرد و گفت: این یادواره نیز با سخنرانی استاندار همدان در گلزار شهدای این روستا برگزار خواهد شد.

 وی اضافه کرد: یک یادواره شهدا نیز در مسجد امام صادق(ع) ملایر با سخنرانی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام آزادیخواه در این روز برگزار می شود.

 

نجفی حرکت دسته‌جات عزاداری در سالروز شهادت امام صادق (ع)در شهر ملایر را از دیگر برنامه ها دانست و افزود:  این برنامه نیز با حضور هیات‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم در ساعت 11:30 دقیقه صبح  از مقابل دفتر امام جمعه ملایر به سمت مسجد جامع برگزارو با اجتماع عزادارن در مسجد جامع همراه خواهدد بود. انتهای پیام/

کد خبر 1179087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha