صیانت و حفظ منابع آبی از وظایف مهم ما به عنوان یک فرد مسلمان است

میرزایی گفت: اهمیت حیاتی آب به عنوان اولین اصل اساسی پیدایش و زندگی تمام موجودات از جمله انسان برکسی پوشیده نیست و صیانت و حفظ منابع آبی از وظایف مهم ما به عنوان یک فرد مسلمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «علی اصغر میرزایی» امروز( 4 خرداد) در آموزش توجیهی صیانت از آب های زیرزمینی با حضور نمایندگان کشاورزان شرق مازندران اظهار کرد: آب یکی از بزرگترین نعمات الهی و از عناصر مهم طبیعت است که در قرآن کریم هم از صیانت از آب سخن گفته شده است و همه ما باید در نگهداری و صیانت از این نعمت الهی و در اختیار آیندگان قرار دادن تلاش کنیم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بهشهر افزود: آب از نیازهای مهم بشریت و زندگی امروز ماست و با توجه به کمبود بارش باران باید در مدیریت منابع آبی و صیانت از آبهای زیرزمینی تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی با بیان اینکه صیانت از آبهای زیرزمینی یکی از برنامه های مهم برای کشاورزان در امر تولید است؛ خاطر نشان کرد: راهکارهای مختلفی برای برون رفت از مشکلات ناشی از کمبود آب وجود دارد و باید در این راستا ا استفاده از توان تشکل های صنفی و دهیاران و شوراها در این بخش همفکری شود.

 

میرزایی گفت: خداوند در آیه 30 سوره انبیاء می‌فرماید: وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء کُلَّ شَیءٍ حَی «و هر چیز زنده‌ای را از آب قرار دادیم» که این بیانگر توجه به آب در قرآن و اهمیت حیاتی آب به عنوان اولین اصل اساسی پیدایش و زندگی تمام موجودات از جمله انسان است.

 

وی یادآور شد: صیانت از آبهای زیرزمینی و مدیریت آب از دستورات استاندار مازندران و مسئولان حاکمیتی است و همه ما باید در یان بخش پای کار بوده و با همه توان برای برون رفت از مشکلات چاره اندیشی کنیم.

کد خبر 1179091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha