اعلام ویژه برنامه شهادت امام صادق (ع) در اردهال کاشان/ مراسم به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش می‌شود

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ویژه برنامه شهادت امام صادق (ع) در مشهد اردهال کاشان برگزار و به صورت زنده از شبکه های مختلف سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، ایمان خواجه با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: مردم دارالمومنین کاشان به مناسبت سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری، برنامه های ویژه ای را در آستان مقدس حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) اردهال تدارک دیده اند.

 

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه این برنامه ها در سطح ملی برگزار خواهد شد گفت: ویژه برنامه سوگواری در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن پور موسوی و مداحی حاج محمود شریفی برگزار خواهد شد.

 

خواجه اظهار داشت: این ویژه برنامه از شبکه قرآن سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه صبح جمعه هم برنامه دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی حاج محمود شریفی و رضا ایزدی برپا خواهد شد، افزود: این برنامه نیز به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همچنین به تجمع هیئات مذهبی کاشان در مشهد اردهال اشاره کرد و ادامه داد: هیئات مذهبی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز شهادت امام صادق(ع) در این امامزاده تجمع خواهند داشت و به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

 

خواجه با اشاره به پیش بینی سخنرانی حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی و مداحی حاج محمود شریفی در مراسم عصر روز شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر امامزاده علی ابن امام محمدباقر (ع) گفت: مراسم شام شهادت هم بعد از نماز مغرب و عشا برگزار و به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد./

کد خبر 1179105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha