هدف گذاری  ۳۰ هزار فرصت شغلی در استان خوزستان

شیبه گفت: در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» کمیته امداد خوزستان برای ۳۰ هزار فرصت شغلی در استان هدف گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» عصر امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) در نشست تخصصی شورای مدیران کمیته امداد خوزستان که با حضور معاون اشتغال کمیته امداد کشور برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد در استان اظهار کرد: کمیته امداد استان با تمام توان خود به واسطه اعتبار و حمایت معاونت اشتغال مرکز رتبه نخست کشور را در ایجاد فرصت شغلی در سال گذشته کسب کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان افزود: یکی از رسالت های محوری کمیته امداد طی سال های اخیر توانمندسازی مددجویان است افزود: توانمندسازی مشتمل بر اقدامات متعددی است که اصل اساسی مدنظر کمیته امداد درآمد با ثبات است.

 

وی با اشاره به نقاط قوت عملکرد کمیته امداد در حوزه اشتغال خاطر نشان کرد: راهبری شغلی و ایجاد شبکه ای از مشاغل، رویکرد درست، قابل تقدیر است.

 

شیبه سوق دادن فعالیت های اشتغال به سمت مردمی کردن و برون  سپاری را از دیگر نقاط قوت عملکرد کمیته امداد دانست و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت جهادگران، کانون های کارآفرینی، مراکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و مجموعه هایی از این قبیل باعث کارآمدتر شدن امور خواهد شد.

 

وی مدل خودکفایی وایجاد اشتغال در کمیته امداد را یک مدل بسیار مطلوب دانست و تصریح کرد: مشاوره شغلی، استعداد سنجی، هدایت تا ایجاد فرصت شغلی، نظارت و پشتیبانی یک مدل قابل اتکاء در حوزه ایجاد اشتغال پایدار است که توأم با سرمایه انسانی با تجربه بالا موجب موفقیت در این عرصه شده است.

 

کد خبر 1179131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha