باید از ظرفیت سمن‌ها در بحران متروپل استفاده شود

حیدری پور بر لزوم استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای عبور از بحران حادثه ساختمان متروپل آبادان تاکید کرد وگفت: ادبیات سمن ها به مردم نزدیک است و عزیزان داغدیده را راحت‌تر می‌پذیرند البته این کمک گرفتن در حوزه سلامت باید با فرماندهی دانشگاه علوم پزشکی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمدجواد حیدری‌ پور» عصر امروز (چهارشنبه ۴ خردادماه) در نشست ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن تسلیت به مردم آبادان به ویژه خانواده های داغدیده اظهار کرد: هدف ما از حضور در این نیست این است که بتوانیم از ظرفیت خیرین نیز در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان بهره بگیریم.

 

مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت استفاده از ظرفیت خیرین حوزه سلامت در چنین شرایطی برای تلاشگران عرصه بهداشت و درمان را همانند یک مسکن دانست و افزود: باید از ظرفیت سمن‌ها بهره گرفت چراکه ادبیات آنها به مردم نزدیک است و عزیزان داغدیده را راحت‌تر می‌پذیرند البته این کمک گرفتن در حوزه سلامت باید با فرماندهی دانشگاه علوم پزشکی باشد.

 

وی‌ همچنین ضمن تقدیر از مسئولان اروندکنار به خاطر حضور همدلانه در امور خیریه سلامت، تصریح کرد: برای برگزاری اردوهای جهادی هماهنگی بسیار خوبی بین مردم و مسئولان در این شهر وجود دارد.

 

حیدری پور یاد آور شد: بیمارستان حضرت زینب (س) نیز باید هم به لحاظ تجهیزات و هم نیروی متخصص تکمیل‌تر شود و گروه‌های جهادی بقیه‌الله نیز فعالیت بسیار خوبی در این منطقه داشتند.

 

کد خبر 1179134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha