نباید با سهل انگاری جان مردم را به خطر بیندازیم

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه مسئول و پیمانکار اگر وجدان داشته باشند کار خود را به درستی انجام می دهند، گفت: امروز نمی توانیم با سهل انگاری جان مردم را به خطر بیندازیم و این در شان و منزلت جامعه اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در آئین کلنگ زنی احداث سه هزار واحد مسکن ملی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: جریان مسکن یکی از دغدغه های مردم بوده و این کار مبارکی است، از همه دستگاه ها می خواهم در این امر همراهی و کمک کنند تا مشکلات مسله مسکن حل شود و مردم با خاطر آسوده زندگی کنند .

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: در بازار تقاضا زیاد است و عرضه کم قیمت ها بالا می رود، برخی جوان بوده و در آستانه ازدواج‌ هستند.

 

آیت الله حسینی ابراز داشت: اکنون در مسکن ملی نظارت بسیار مهم است، ما مشکلات مسکن مهر را دیده ایم، جا نمایی مسکن ملی مناسب باشد، مثل برخی از مسکن های مهر نباشد که جا نمایی درستی نداشتند، نباید جدای از شهرها ساخته و باعث بی رغبتی شود.

 

وی یادآور شد: بحث فضاسازی این مسکن ها لازم است، در بحث نظارت مهندسی نیازمند توجه جدی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظارت به درستی انجام نمی شود، مهندسین باید وجدان کاری و وجدان شغلی شکل بگیرد، خودم می دانم بساز بفروش هایی در همین شهر هستند که انبوه هم می سازند، امضای ناظر هست اما یک بار نظارت نداشته است، با نماسازی زیبا ماست مالی می کنند، این افراد در مقابل جان مردم مسئول هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئول و پیمانکار اگر وجدان داشته باشد کارش را به درستی انجام می دهد‌، امروز نمی توانیم با سهل انگاری جان مردم را به خطر بیندازیم و این در شان و منزلت جامعه اسلامی نیست.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه در ساختمان ها اخلاق را رعایت کنیم، گفت: گاهی پنجره یک ساختمان در حیاط خانه دیگری باز می شود، اینها رعایت شود، اصول اسلامی را رعایت کنیم.

کد خبر 1179149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha