دولت سیزدهم در مسیر اصلاح امور ذره‌ای تعارف ندارد

اعلایی گفت: با توجه به اینکه دولت برای اصلاح امور بر سرکار آمده است، در این مسیر ذره‌ای تعارف ندارد، کار مدیران پرحجم و با اهمیت است و در این موضوعات هم حراست باید نقش آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست استانداری قزوین بیان کرد: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یکی از نشانه های پرافتخار پیروزی و مقاومت مردم ایران در برابر فشارها و هجمه های قدرت‌های جهانی است و در این روز عزت، خواست و اراده مردم یکبار دیگر به رخ جهانیان کشیده شد.

 

استاندار قزوین افزود: در ایامی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و نظام از امکانات خیلی مناسبی برخوردار نبودند، حماسه های عظیم و افتخار آفرین در هشت سال دوران دفاع مقدس رقم خورد که این موضوع حاصل اراده و خواست ملت ایران است.

 

وی عنوان کرد: امروز شرایط به گونه ای است خواب های آشفته دشمنان علیه ملت ایران به رویاهای باطل و آرزوهای محال تبدیل خواهد شد و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

 

اعلایی با اشاره به شهادت شهید صیادخدایی در روزهای اخیر اظهار کرد: دشمنان از روی جهل و نادانی در حالی شهید صیاد خدایی را به شهادت رسانند که نماد دفاع از ایران و اسلام در مرزهای اعتقادی بود و این نشان دهنده این است که در مقابل جبهه باطل پیش رفته و موفق عمل کرده ایم.

 

وی اضافه کرد: هنوز حربه دشمن در مقابله با ایران سربلند ترور کور و ضربه از پشت است که نشان دهنده ضعف و خباثت آنها می باشد.

 

استاندار قزوین گفت: بخش عمده ای از انتظارات مردم از دولت وظایفی است که حراست برعهده دارد چراکه دولت با شعار سالم سازی و مردمی سازی حاکمیت بر سر کار آمده و اراده و خواست مردم به حداقل رسیدن عوامل منفی در دستگاه های اجرایی و تعالی حکمرانی است که تحقق این موضوع نیاز به اشراف حراست و کمک و اعمال حاکمیت توسط این نهاد دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: در روزهای پیش رو و با توجه به اینکه دولت برای اصلاح امور بر سرکار آمده و در این مسیر ذره ای تعارف ندارد، کار مدیران پرحجم و با اهمیت است و در این موضوعات هم حراست باید نقش آفرینی کند.

 

اعلایی اظهار کرد: از مجموعه حراست انتظار می رود که اشرافیت و تسلط را به بالاترین حدممکن برسانند و فعالیت ها و اقدمات خود را روز به روز ارتقاء دهند.

 

وی یادآور شد: انتظار از حراست در مجموعه های اداری بالاست چراکه آنها از درون دستگاه هستند و فضا و افراد را به خوبی می شناسند و موضوعات را می توانند با دقت نظر بیشتری دنبال کنند.

 

کد خبر 1179162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha