برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در همدان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، از برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) ویژه بانوان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد خبر داد.

«ام کلثوم امیدی» ، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مراسم شهادت رئیس مذهب تشیع، امام جعفر صادق علیه‌السلام ویژه بانوان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد، کارشناس برنامه سمت خدا در همدان برگزار می‌شود.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان  افزود: این مراسم با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) امروز  پنجشنبه (۵ خرداد) ساعت ۱۸ در مدرسه علمیه الزهرا(س) واقع در خیابان شهدا، کوچه آخوند به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: امام جعفر صادق (ع) الگو، اسوه و طلایه‌دار مباحث تقریبی و وحدت جهان اسلام است چراکه در دوران آن امام بزرگوار فرقه‌ها و مذاهب اسلامی و غیر اسلامی بسیاری محل رجوع بودند و علاوه‌بر مذهب شیعه و اهل سنت، گرایش‌ها و نحله‌های مختلف مذهبی دیگری نیز وجود داشته اما حضرت در سخت‌ترین شرایط و در تعامل با مذاهب دیگر؛ مذهب شیعه را بنیان می‌نهد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان گفت: امام صادق(ع) با برگزاری نشست‌های علمی و مناظرات و جلسات فکری در زمینه‌های اسلام‌شناسی با همه فرقه‌ها و انتقال نظر خود که همان اسلام ناب بود، حقایق را به مردم منتقل می‌کرد.

 

وی با اشاره به ضرورت برطرف کردن ریشه آسیب های اجتماعی افزود: یکی از عوامل کاهش آسیب های اجتماعی افزایش ایمان افراد است و بانوان طلبه در افزایش ایمان مردم جامعه بسیار موثر هستند.

 

 

 

کد خبر 1179195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha