بیش از یکصد میلیارد تومان پروژه شهری رفسنجان با حضور استاندار کرمان آغاز شد

استاندار کرمان گفت: در دوره جدید شهرداری رفسنجان اقدامات مثبتی در بحث شفافیت و ساماندهی امور شهرداری در حال انجام است و بودجه شهر رفسنجان امسال به سه برابر افزایش یافته و تحقق آن هم میسر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، در دومین سفر شهرستانی خود پس از انتصاب به مدیریت عالی دولت در استان، صبح امروز، پنجشنبه(۵ خرداد) راهی رفسنجان شد.

 

استاندار کرمان در رفسنجان در نشست هم‌اندیشی با مدیران دستگاه‌های اجرایی‌، قضائی، نظامی، انتظامی و شهری این شهرستان حضور پیدا کرد و مسائل مختلف شهرستان از جمله حوزه زیرساختی، کشاورزی، فرهنگی و اتباع خارجی مطرح شد.

 


همچنین عملیات اجرایی ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه شهری رفسنجان با حضور استاندار کرمان آغاز شد؛ این پروژه‌ها شامل ۸۰۰ متر تقاطع غیرهمسطح و ساماندهی بلوار خلیج فارس و یک کیلومتر دو بانده کردن خیابان‌های پرستار و جمهوری است.


استاندار کرمان گفت: در دوره جدید شهرداری رفسنجان اقدامات مثبتی در بحث شفافیت و ساماندهی امور شهرداری در حال انجام است و بودجه شهر رفسنجان امسال به سه برابر افزایش یافته و تحقق آن هم میسر خواهد شد. 

 

بر اساس این گزارش، نخستین سفر شهرستانی فداکار، استاندار کرمان در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه امسال با حضور در شهرستان های جنوبی استان انجام شد.

کد خبر 1179205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha