برگزاری نشست جهاد تبیین در زاهدان

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، نشست جهاد تبیین باموضوع گفتمان سازی وروشنگری مسائل روز و سوم خرداد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  نشست  جهاد تبیین باموضوع گفتمان سازی وروشنگری مسائل روز و سوم خرداد به همت  پایگاه بسیج خاتم الانبیاء جمعیت هلال احمر استان جهت بسیجیان وپرسنل  در محل سالن جلسات جمعیت هلال احمر استان تشکیل گردید .

بنا بر این گزارش ، میر بهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن گرامی داشت یاد شهدا وافتخار آفرینان فتح  خرمشهر اظهار داشت : سوم خرداد تبلور پیروزی اراده رزمندگان اسلام بر دشمن است. سوم خرداد برای همیشه این پیام را به همه جهانیان می دهد که مردم ایران مردم مبارز و خستگی ناپذیر ، انقلابی و پیرو خط اسلام ناب محمدی هستند و  ادامه راه این عزیزان بسیار با اهمیت است .

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حضرت حجت الاسلام اصغری حسامیه در جمعیت هلال احمر استان  بعنوان سخنران این نشست  درخصوص آزاد سازی خرمشهر و جهاد تبیین ومسائل روز جامعه وهدفمند کردن یارانه ها وهمراهی همه مردم بادولت درتحقق این مهم مواردی ایراد نمودند .
وی در قسمتی از سخنان خود گفت :رهبر معظم انقلاب بر روی مفاهیمی مانند تحول، کار فرهنگی و گفتمان‌سازی، نقد منصفانه و مطالبه‌گری تأکید۴ دارند. اگر تبیین را در کنار این مفاهیم قرار دهیم، مشخص می‌شود که معنای عمیق آن چیست. در این صورت، تبیین مقدمه‌ای خواهد بود برای اصلاح، تحول و مطالبه درست.

کد خبر 1179222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha