خروجی کمیته های دفاع مقدس در سطح جامعه نشر داده شود

ایروانی گفت: خروجی کمیته های حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در سطح جامعه نشر داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوالفضل ایروانی» امروز (۵ خرداد) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان نهبندان اظهار کرد: عملیات بیت المقدس نتیجه وحدت فرماندهی بود.

 

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه همه یگان های نظامی امنیتی در عملیات بیت المقدس حضور داشتند و با اتمام اختلاف نظر در انجام عملیات، وحدت داشتند، گفت: اگر ما بخواهیم در جبهه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی حرکت کنیم باید مراقب استراتژی وحدت فرماندهی باشیم.

 

ایروانی تصریح کرد: دانشنامه دفاع مقدس در حال تدوین است و خروجی کمیته ها هم باید در سطح جامعه نشر داده شود.

 

وی ضمن تاکید بر افزایش میزان مشارکت مردم در اجرای سیاست ها و برنامه های دفاع مقدس، گفت: همچنین میزان حضور مردم هم در حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس باید پایش شود چراکه دغدغه های مردم در حوزه های مختلف زیاد شده است لذا نشر ارزش ها هم باید با انگیزه های متفاوت در دستور کار باشد.

 

وی بر از خودگذشتگی مدیران در راه خدمت رسانی به مردم تاکید و گفت:مدیران باید از خواب غفلت بیدار و جهادی کار کنند، و در هر جایگاه و مسولیت های اجتماعی باید مراقبت کنیم تا مدیون خون شهدا نباشیم.

 

حجت الاسلام «عباسعلی خزاعی» امام جمعه نهبندان هم در این جلسه بر حفظ فرهنگ جبهه از جمله  اخلاق، ایثار، فداکاری و وحدت تاکید کرد و گفت: شهرستان نهبندان جایگاه خاص در حوزه دفاع مقدس دارد که مایه مباهات است.

 

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه در مزار شهدای نهبندان شهیدی هم سن شهید فهمیده داریم که باید رسانه ای شود، افزود: این شهیدِ روستای سلطانی باید معرفی و خاطرات آنها ثبت و ضبط شوند.

 

وی  ضمن تاکید بر ثبت بخش مهم تاریخ نهبندان، گفت: جلسات محوری نهبندان در محل مزار شهدای گمنام برگزار می شود که زیر ساخت های آن باید تامین شود.

 

کد خبر 1179287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha