گردهمایی «حلف الفضول» برگزار می شود / گشت ارشاد مسئولان راه اندازی شده است

حجت الاسلام میر عباس زاده گفت: گردهمایی «حلف الفضول» با حضور گروه های جهادی مطالبه گر ۸ خردادماه در سالن ولایت اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «سید ابراهیم میر عباس زاده» امروز (5 خردادماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان گفت: اهمیت فریضه امر به معروف از آنجا مشخص است که امیر المومنین (ع) فرموده اند اگر تمامی فرایض را در یک کفه ترازو و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در یک کفه دیگر قرار دهیم کفه ای که امر به معروف و نهی از منکر در آن قرار دارد سنگین تر خواهد بود.

 

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز بر همین اساس با هدف احیا این فریضه در سطح جامعه فعالیت های خود را انجام می دهد و مهمترین اقدام آن نظارت عمومی بر انجام معروفات و تذکر منکرات است.

 

وی اعلام داشت: امر به معروف و نهی از منکر مختص به حجاب و عفاف نیست و باید سایر منکرات جامعه را نیز متذکر شویم البته در رکن علمی این ستاد رشته دانشگاهی تک درس با عنوان امر به معروف راه اندازی شده است که به تبیین مسائل امر به معروف و نهی از منکر می پردازد.

 

حجت الاسلام میرعباس زاده تاکید کرد: تلاش می کنیم تا شعار «هر خانه یک ستاد» در استان اردبیل اجرایی شود و شورای احیا امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تشکیل شد تا این فریضه در دستگاه های اجرایی نیز عملیاتی شود و البته گشت ارشاد مسئولان راه اندازی شده است تا بتوانیم اقدام ها منکرات را متذکر و معروفات صورت گرفته را تبلیغ کنیم.

 

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان یادآور شد: گردهمایی «حلف الفضول» با حضور گروه های جهادی مطالبه گر 8 خردادماه در سالن ولایت اردبیل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام میرعباس زاده عنوان کرد: این پیمان بیست سال پیش از بعثت پیامبر در بین اقوام قریش صورت گرفت و علت شکل‌گیری پیمان جوانمردان، واکنش در برابر ظلم و ستم بود و امروز با برپایی این پیمان در استان تلاش خواهیم کرد نسبت به کسانی که مورد ظلم و ستم قرار می گیرند واکنش نشان داده شود و مطالبات آنها توسط گروه های جهادی پیگیری شود.

 

وی با اشاره به اینکه عموم مردم منکرات صورت گرفته توسط مسئولان را می توانند از طریق شماره پیامکی 5000260884 می توانند پیگیری کنند، افزود: نتیجه اصولی امر به معروف و نهی از منکر موجب مطالبه گری حقیقی و آبادانی خواهد شد.

کد خبر 1179291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha