امنیت و پیشرفت امروز ما محصول صبر و مقاومت است

جعفری با بیان اینکه امنیت و پیشرفت امروز ما محصول صبر و مقاومت است گفت: دنیای سلطه گری رو به افول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محسن جعفری» صبح امروز(پنج‌شنبه، 5 خرداد) در نشست بصیرتی که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در مسجد امام علی( ع) آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت المقدس اظهار کرد: امنیت و پیشرفت امروز ما محصول صبر و مقاومت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف ما در شرایط امروز تبیین حقایق و دست‌آوردهای انقلاب به نسل آینده و دانش‌آموزان میهن عزیز است افزود: امنیت و پیشرفت امروز ما محصول صبر و مقاومت است.

 

وی با بیان اینکه یقینا هیچگاه دشمن دلسوز ما نخواهد بود گفت: دنیای سلطه گری رو به افول است.

 

 

در ادامه «ایوب بیتا» به تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و تصریح کرد: نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت به عنوان بخشی مهم در فرهنگ عمومی و از جمله در ساختار نظام آموزشی، کشور را در برابر انواع توطئه‌ها بیمه خواهد کرد.

 

مدیرآموزش و پرورش فومن با بیان ای که دفاع مقدس درسی ماندگار برای تاریخ ایران اسلامی است که یکپارچگی ملت و روحیه ایثار ملت ما را آسیب ناپذیر می‌کند خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران صحنه‌های ماندگاری در تاریخ آفریدند و روحیه ایثار و شهادت آنها باید به فرهنگ عمومی در طول نسل‌ها تبدیل شود.

 

کد خبر 1179303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha