لزوم تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره)

حجت‌الاسلام نقدی با تاکید بر لزوم تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام گفت: این وظیفه سنگین بر عهده ما است و ضرورت دارد در کنار آن، به سیره ایشان وفادار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، حجت‌الاسلام«محمدامین نقدی» صبح امروز(پنج‌شنبه، 5خرداد) در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: وجود حضرت امام موجب اعتماد به نفس نه تنها شیعیان بلکه مسلمانان و مظلومان جهان شد.

 

امام جمعه فومن با تاکید بر لزوم تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام افزود: این وظیفه سنگین بر عهده ما است و ضرورت دارد در کنار آن، به سیره ایشان وفادار باشیم.

 

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) خواهان استقلال کشور و رد سلطه پذیری بود گفت: ایشان در عین مسئولیت پذیری و رهبری کشور، هرگز از خدا غافل نشدند.

 

در ادامه «موسی فکور» با بیان اینکه تغییر جایگاه‌ها و تحول عظیم در جامعه ما از دستاوردهای بزرگ حضرت امام است تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب، غبار نشسته بر اسلام را زدود و دوباره به ارکان جامعه بر اساس اسلام واقعی جان داد.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه امروز یاد و خاطره رهبری بزرگ را گرامی می داریم که آزادی خواهان جهان از حرکت ایشان الهام می گیرند بیان کرد: وظیفه ما در نظام جمهوری اسلامی، گرامیداشت جایگاه و تبیین آرمان‌های ایشان است.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم اهتمام و همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، فضاسازی در ادارات و سطح شهرستان را مورد توجه قرار داد.

 

 

کد خبر 1179309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha