اعطای تسهیلات در راستای حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی

شاهرخی، از اعطای تسهیلات در راستای حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید عماد شاهرخی»، امروز(5خرداد)، در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در محل استانداری لرستان برگزار شد، به حمایت از کشاورزان اشاره کرد و اظهارداشت: در این راستا تعامل و هماهنگی مؤثر بانک کشاورزی و جهادکشاورزی صورت گرفته است.

 

وی افزود: در این مدت عملکرد بانک کشاورزی نسبت به حمایت از کشاورزان رضایت بخش بوده و تعامل سازنده‌ای با جهاد کشاورزی دارد.

 

شاهرخی به افزایش قیمت نهاده‌های دامی پیرو تأکید مقام عالی وزارت اشاره کرد و گفت: با اعطای تسهیلات از تولیدکنندگان بخش کشاورزی حمایت می‌کنیم.

 

وی یادآور شد: نهاده‌هایی که قبل از طرح مردمی سازی یارانه‌ها به دامداران تخصیص داده شده و به هر دلیلی آن‌ها را دریافت نکرده‌اند، می توانند آنها را دریافت و از آن بهره مند شوند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه کارکنان ستادی و شهرستانی جهاد کشاورزی در حال فعالیت و نظارت مستمر هستند تا اطلاعات دقیق و صحیح کشاورزان را کسب و درخواست آن‌ها را در سامانه ثبت کنند، گفت: وزارت جهاد کشاورزی ۲۰ هزار میلیارد تومان به صورت‌ شناور برای این منظور تخصیص داده است.

 

وی اظهارکرد: هر استانی به موقع و در زمان مناسب کارهای بانکی را انجام دهد تولیدکنندگان و دامداران موفق به دریافت این مبالغ خواهد شد.

کد خبر 1179310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha