به دنبال ایجاد پلی میان طراحان مد و لباس با فعالان صنعت پوشاک هستیم

مهدی پور با تاکید براینکه به دنبال ایجاد پلی میان طراحان مد و لباس با فعالان صنعت پوشاک هستیم، گفت: برای ایجاد بازارچه فروش که در کنار مد و لباس دیگر محصولات عرضه شود مجوز داده نمی شود؛ تلاش داریم اعتبار علمی و تجربی طراحان مد و لباس حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «وحید مهدی پور» امروز(۵خرداد) در نشست دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با کارگزاران و فعالان مد و لباس استان مازندران با بیان اینکه روند اخذ مجوز در عرصه مد و لباس در استان از طریق سامانه درحال عملیاتی شدن است، اظهار کرد: مسیر صدور مجوز کاملا قانونی است.

 

معاون نظارت و ارزیابی کارگروه مد و لباس کشور با بیان اینکه روند دریافت کد شیما در حال ساماندهی و بروز رسانی است، گفت: شیما کد مالکیت معنوی تولیدات طراحان مد و لباس می باشد.

 

وی با بیان اینکه شیما یک اسم رمز است برای حمایت از طرح، افزود: وقتی فروشگاهی لباس هایش کد شیما دارد اماکن اجازه ندارد سلیقه ای عمل کند.

 

مهدی پور با بیان اینکه کد شیما کف استاندار لباس است، اظهار کرد: درحال طراحی ساز و کاری هستیم که زنجیره مالی مد و لباس در این حوزه حفظ شود.باشگاه مد و لباس ایرانی ایجاد می شود و کارت بانکی برای اعضای این باشگاه صادر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد پلی میان طراحان مد و لباس با فعالان صنعت پوشاک هستیم، گفت: اگر موضوعی را پیگیری می کنید و اگر در استان پیگری نمی شود تماس بگیرید تا فرآیند کار تسریع شود.

 

مهدی پور با بیان اینکه کار ها نباید قائم به شخص باشد، افزود: در برگزاری رویدادها ملاک ها تغییر کرده است برگزاری رویدادها با قابلیت فروش سخت شده است.

 

وی با بیان اینکه برای ایجاد بازارچه فروش که در کنار مد و لباس دیگر محصولات عرضه شود مجوز داده نمی شود،‌گفت: تلاش داریم اعتبار علمی و تجربی طراحان مد و لباس حفظ شود.

 

کد خبر 1179325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha