پروژه فضای ورزشی دانش آموزی در منطقه زنجانرود کلنگ زنی شد

اسماعیلی گفت: به منظور اجرای طرح نهضت ملی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای، عملیات اجرایی ساخت یک فضای ورزشی دانش آموزی که شامل سالن ورزشی چند منظوره در مدرسه شهید محلاتی اندآبادعلیا، ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر یادآور رشادت ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی است که با تمام توان خود از تمامیت ارضی سرزمین دفاع کردند و حسین وار در راه آزادی و آزادگی از جان خود گذشتند تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

 

اسماعیلی گفت: به منظور اجرای طرح نهضت ملی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای، عملیات اجرایی ساخت یک فضای ورزشی دانش آموزی که شامل سالن ورزشی چند منظوره در مدرسه شهید محلاتی اندآبادعلیا، با همکاری و تلاش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ساخته خواهد شد.

 

وی با اشاره به پروژه سالن ورزشی طرح شهید سلیمانی، تأکید کرد: این پروژه از نظر نوع ورزش و استقرار آن در منطقه و نیز مدل اجرای آن بسیار ارزشمند است.

 

اسماعیلی ادامه داد: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار متر و با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال پیش بینی شده است. که بخش اول اعتبار آن تخصیص یافته و امیدواریم پیمانکار از همین امروز کارش را شروع کند و در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

 

در ادامه سجاد بهلولی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه زنجانرود هم اظهار داشت: تنوع بخشی به محیط های یادگیری و یاددهی در فرایند یادگیری یکی از اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین است و همچنین ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در شادابی و نشاط، سرزندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج رفتارهای اجتماعی و مهارت‌های زندگی نقش اساسی ایفا می کند و به خاطر همین موضوع است که با همت مسولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طرح شهید سلیمانی( نهضت‌ ملی‌ ایجاد‌ فضاهای‌ ورزشی درون‌ مدرسه‌ای‌) در سطح کشور به طور همزمان انجام می گیرد.

 

 

کد خبر 1179326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha