سفر استاندار ایلام و جمعی از مسولان استانی به شهرستان دره شهر

بهرام نیا در ادامه سفرهای شهرستانی به همراه معاونین و جمعی از مسئولان استانی به شهرستان دره شهر سفر کرد و مورد استقبال فرماندار و مسئولان محلی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۵ خرداد) در بدو ورود به شهرستان دره شهر با حضور در مزار شهدای گمنام بخش ماژین با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

بازدید از جانمایی پل وحدت آباد، پمپاژ منطقه گدار نمک ماژین، بازدید از سد انحرافی پشته ماژین،  حرکت به سمت دره شهر، بازدید از کارخانه استیل کورد،  بازدید از 4 خطه کردن مسیر دره شهر به  سمت پلدختر، دیدار با امام جمعه شهرستان، بازدید از سد سیکان،  دیدار با خانواده شهداء و  جلسه شورای اداری از برنامه های سفر «حسن بهرام نیا» به شهرستان دره شهر بود.

 

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان دره شهر، به همراه جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی استان و « بهزاد علیزاده» نماینده حوزه انتخابیه دهلران به بخش ماژین سفر کرد و با حضور  در مزار شهدای این بخش، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مورد استقبال گسترده مردم خونگرم بخش ماژین و مسئولان شهرستان دره شهر  قرار گرفت.

 

تعدادی از مردم این بخش درخواست ها و نامه هایی در خصوص مشکلات خود داشتند که این نامه ها تحویل مدیرکل حوزه ریاست استانداری ایلام شد، همچنین تعدادی از جوانان و مردم این بخش با گفت و گوی صمیمانه، درخواست ها و مطالبات خود را با استاندار ایلام در میان گذاشتند،

 

توجه جدی مسولان به بحث فروش دام و نهاده های دامی، تامین آب زمین های زراعی از طریق پمپاژ و هدایت  آب، ساخت پل وحدت ماژین در مکان قبلی، توجه به مسیرها و جاده های دسترسی به ماژین، ایجاد اشتغال و توجه به جوانان تحصیلکرده و با استعداد منطقه و همچنین زمینه ایجاد کارگاه های صنعتی و توجه به بخش کشاورزی و استمهال وام های بخش کشاورزی از جمله درخواست ها و مطالبات مردم این بخش بود.

 

استاندار ایلام در  ادامه سفر خود به شهرستان دره شهر، به همراه علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و جمعی از مسئولان استانی در جمع مردم روستای محروم «گدارنمک» حضور یافت و با آنان از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد، یکی از مطالبات مردم این روستا، در این دیدار صمیمی، بحث استمهال وام های بخش کشاورزی بود که حسن بهرام نیا قول مساعد و پیگیری در راستای رایزنی برای استمهال وام های کشاورزی با توجه به خشکسالی اخیر و مشکلات اقتصادی مردم منطقه را داد.

 

بهرام نیا با اشاره به مطالبه مردم روستای گدار نمک در خصوص رفع مشکلات آب شرب این روستا، اظها کرد:  تلاش می شود که مشکل آب این روستا با جدیت دنبال و پیگیری شود و در این راستای آب و فاضلاب استان بایستی اقدامات لازم را انجام و اهتمام ویژه ای برای حل مشکل آب مردم این روستا داشته باشد.

 

استاندار ایلام  د ادامه سفر به بخش ماژین از روند جانمایی پل وحدت آباد  که بر اثر سیل در سال ۹۸ تخریب شده بود بازدید کرد و بر تسریع در انجام پروژه تاکید کرد و گفت: طراحی این پل باید به گونه ای باشد که کمترین معارض داشته باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه مطالعات فاز اول این پل انجام شده است، تصریح کرد: فاز دوم در دست اقدام است و به محض اتمام مطالعات فاز دوم به مناقصه گذاشته خواهد شد.

 

بازدید از سد انحرافی پشته ماژین و  پمپاژ کشاورزی کل سفید شهرستان دره شهر از دیگر برنامه های سفر استاندار ایلام به بخش ماژین بود که در این بازدید، حسن بهرام نیا، با تاکید بر تسریع در راه اندازی پمپاژ کل سفید،  به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دستور پیگیری فوری تسریع در راه اندازی پمپاژ  این روستا را صادر کرد.

 

استاندار ایلام  در ادامه در سفر به شهرستان دره شهر از کارخانه استیل کرد شهرستان دره شهر بازدید کرد.

 

 

 

کد خبر 1179361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha