سینمای در طراز انقلاب باید معرف انقلاب اسلامی در دنیا باشد

هدایت خواه ضمن تأکید بر اینکه سینمای در طراز انقلاب اسلامی باید معرف انقلاب اسلامی در دنیا باشد، گفت: باید ظرفیت‌ها در این راستا شناسایی و تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ستار هدایت خواه» امروز (5 خرداد ماه) در نشست معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور و هیئت همراه با استاندار کهگیلویه و بویراحمد بخشی از مشکلات سینما را مربوط به زیرساخت ها دانست و اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در این راستا مشکلات جدی دارد.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو زیرساخت در استان بوده که یکی از آنها سینما قدس گچساران بوده و یک ساختمان نیمه کاره و زمین در بهترین نقطه شهر در اختیار گذاشته شده که کنار پل شهید چمران یاسوج قرار گرفته و تکلیف آن هنوز مشخص نیست.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه زیرساخت‌های اصلی در حوزه سینما در استان کهگیلویه و بویراحمد پایین است، یادآور شد: این استان نیروی انسانی متعددی دارد و به نظر می رسد باید با هم افزایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شناسایی و تربیت نیروی انسانی در طراز انقلاب اسلامی تلاش شود.

 

هدایت خواه ضمن تأکید بر اینکه سینمای در طراز انقلاب اسلامی باید معرف انقلاب اسلامی در دنیا باشد، خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌ها در این راستا شناسایی و تقویت شوند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سیاست های مورد تاکید در زمینه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا گفت: می توان از ظرفیت های مردمی به ویژه نیروهای مومن و انقلابی در این راستا استفاده کرد.

کد خبر 1179371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha