مراسم تودیع و معارفه انجمن سینمای جوان فارس برگزار شد

طی مراسمی از زحمات «علیرضا توکل» به عنوان رئیس پیشین انجمن سینمای جوان فارس تجلیل و «ابراهیم شیشه گر» به عنوان رئیس جدید این انجمن معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم گفت: فصل جدید از اتفاقات خوب را با پایان یافتن کرونا را شاهد خواهیم بود و امیدوارم در این فصل جدید همه عزیزانی که در حوزه فرهنگ، هنر و سینما حضور دارند شاهد اتفاقات خوب باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «علیرضا توکل»، گفت: سینمای جوان عشق و علاقه بود و آنچه در توان داشتم را ارائه کردم و یک ربع قرن در سینمای جوان گذراندم و با تمام فراز و نشیب ها گذشت و آنچه که ماند خوبی ها و خاطرات بود.

مدیر سابق انجمن سینمای جوان فارس با اشاره به اینکه مدیریت جمعی من تمام شد اما مدیریت فردی را ادامه خواهم داد، افزود: با درجه «ج» دفتر شیراز را تحویل گرفتم و اکنون با درجه ویژه در حال تحویل هستم.

این گزارش می افزاید، «ابراهیم شیشه گر» هم ضمن عرض تسلیت به مناسبت اتفاق سانحه «متروپل» آبادان و از دست رفتن تعداد از هموطنان، گفت: به گفته مدیر عامل انجمن سینمای جوان کشور 30 درصد بودجه مربوط به تهران و مابقی به کشور است، شیراز و فارس یک ایران کوچک است و شیراز در حوزه هنری و حتی سینما هم کمتر از تهران نیست و امید است توجه ویژه به شیراز و فارس بشود.

رئیس جدید انجمن سینمای جوان فارس اضافه کرد: فضای انجمن در حضور افراد جدید و افراد کنونی بسیار مهم است و دفتر شیراز از لحاظ موقعیت مکانی و فضای موجود مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از درخواست هایی که چهار سال پیش انجام شده ولی هنوز پاسخ نگرفته است، دوره انیمیشن می تواند موثر و دارای استقبال باشند، تاکید کرد: اضافه کرد: بیش از هر زمان دیگری فیلم سازی شیراز، نیازمند توجه بیشتر است.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از زحمات «علیرضا توکل» به عنوان رئیس پیشین انجمن سینمای جوان فارس تجلیل و «ابراهیم شیشه گر» به عنوان رئیس جدید این انجمن معرفی شد.

کد خبر 1179376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha