۵۶ جانباخته و مصدوم در حادثه متروپل آبادان تا این لحظه

عباسپور از کشته و زخمی شدن ۵۶ شهروند آبادانی تا این لحظه در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان خبر داد و گفت: عملیات امداد و نجات و آواربرداری همچنان ادامه دارد.

«احسان عباسپور» عصر امروز (پنج شنبه ۵ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تسلیت مجدد به خانواده های جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: صبح امروز نیز سه نفر از اجساد شهروندان باقی مانده زیر آوار متروپل به همت نیروهای امدادی خارج شدند.

 

سخنگوی ستاد مدیریت بحران حادثه متروپل آبادان از فوت ۱۹ شهروند آبادانی در این حادثه خبر داد و افزود: ۳۷ نفر شهروندان در این حادثه دلخراش نجات یافتند که سه نفر از آنها همچنان در بیمارستان بستری هستند.

 

وی با بیان اینکه جست و جو برای یافتن افراد دیگری که همچنان زیر آوار مانده اند ادامه دارد اضافه کرد: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

 

عباسپور با اشاره به اینکه شرایط ساختمان متروپل به گونه است که هر لحظه امکان ریزش آن وجود دارد تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم به هیچ عنوان به محل حادثه مراجعه نکنند تا عملیات امداد و نجات و آواربرداری با سهولت بیشتر و بهتری صورت بپذیرد.

 

کد خبر 1179386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha