«طبس» به عنوان چهارمین شهر زیارتی کشور معرفی شود

حجت الاسلامی محمدی گفت: اعتقاد ما این است که آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی کاظم (ع) قطب فرهنگی شرق کشور است و درخواست داریم که شهرستان طبس به عنوان چهارمین شهر زیارتی اهل بیت علیه السلام در کشور معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، شورای اداری شهرستان طبس عصر امروز (5خرداد) با حضور تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان جنوبی، فرماندار ویژه و امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» امام جمعه طبس در این جلسه عنوان کرد: شهرستان طبس به نام میقات الرضا شهرت یافته و سالانه پذیرای بیش از ۱۰میلیون زائر و مسافر است.

 

وی با بیان اینکه اعتقاد ما این است که آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی کاظم (ع) قطب فرهنگی شرق کشور است، گفت: شایسته است که به عنوان چهارمین شهر زیارتی اهل بیت علیه السلام  در کشور معرفی شود.

 

«علی اکبر رحیمی» فرماندار ویژه شهرستان طبس در این جلسه اظهار داشت: ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و معدنی فراوانی در این شهرستان وجود دارد و خواستار توجه ویژه به حوزه راه های شهرستان طبس برای بهرهمندی و توسعه این ظرفیت ها هستیم.

 

وی در پایان بیان کرد: بحث احداث مدارس امام رضا(ع) در دو بخش دیهوک و عشق آباد این شهرستان در دستور کار آستان قدس رضوی قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1179408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha