بازدید مشاوران شهردار زاهدان از محله شیرآباد

مشاوران شهردار زاهدان از محله شیرآباد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مشاوران شهردار زاهدان بهمراه شهردار ناحیه ویژه، مدیر دفتر تسهیلگری شیرآباد از محلات کم برخوردار شهر بازدید نمودند.

 

 ایمان شهنوازی مشاور عالی شهردار زاهدان هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات مردم در نقاط کم برخوردار شهری در امورات شهری و ارائه راهکارهای مناسب جهت برون رفت از انها عنوان نمود.

 

شهنوازی گفت: در راستای بهبود وضعیت خدمات شهری می بایست زیرساختهای لازم جهت اجرای پروژه آموزش شهروندی فراهم گردد، چنانکه مشارکت شهروندان در موضوعات خدمات شهری صورت پذیرد.

 

شراره شهنوازی مشاور شهردار در امور اجتماعی نیز بر ضرورت جلب مشارکتهای مردمی تاکید نمود و گفت: مشارکت و همراهی مردم در امورات شهری را می توان یکی از مهمترین موضوعاتی است که زاهدان را به سمت توسعه پایدار شهری سوق خواهد داد.

 

وی ادامه داد: مشکلات فراوانی در سطح محلات کم برخوردار از جمله کمبود زیرساختهای آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی مشاهده می‌شود که شهرداری به تنهایی قادر به رفع معضلات فعلی نمی‌باشد می‌طلبد ضمن تعامل و همکاری دستگاههای متولی کمکهای ملی و محلی به این نقاط صورت پذیرد. 

 

مشاور اجتماعی شهردار زاهدان گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق کم‌برخوردار یکی از دغدغه های مدیریت شهری می باشد که در نهایت باعث گسترش معضل حاشیه‌نشینی و مشکلات خدمات شهری می‌باشد که می‌بایست در این راستا اجرای کمربند فضای سبز شهری به منظور شناسایی محدوده شهر و پیشگیری تصرفات غیرقانونی با جدیت و سرعت بیش از پیش و با همکاری و هم افزایی دستگاههای متولی صورت پذیرد.

 

حسن زهی شهردار ناحیه ویژه به کمبود امکانات و منابع انسانی تاکید نمود و گفت: کمبود امکانات، تجهیزات و نیروی نیروی انسانی مورد نیاز از جمله مواردی مهمی است که بیشترین معضلات را در بحث جمع آوری زباله، عدم پیشرفت پروژه آموزش شهروندی بوجود آورده است.

 

گفتنی است؛ مشاورین شهردار زاهدان از محلات دایی آباد، مرغداری کامبوزیا، بلوار کلات و خیابانهای پیربخش بازدید بعمل آوردند و همچنین  راه‌اندازی کتابخانه سیار، حفر کانال و پاکسازی انتهای پیربخش از جمله پیشنهادات آنان بود که در روزهای آتی توسط شهرداری ویژه و خیرین استانی پیگیری و انجام خواهد شد.

کد خبر 1179455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha