حمایت قاطعانه فرمانده سپاه خراسان جنوبی از گروه‌های جهادی دانشجویی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: از گروه های جهادی با تمام توان حمایت خواهم کرد تا گروه های جهادی با همه توان و امکاناتی که در اختیار داریم به مناطق محروم بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «رضا مهدوی» شامگاه (5 خرداد) در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه دانشجو باید مطالبه گر و فعال باشد، گفت: مطالبه گری باید همراه با راهکارها و پیشنهادات برای حل و رفع مشکل باشد، چراکه مطالبه گری بدون ارائه راهکار برای حل مشکل خیلی زیبنده فضای دانشجویی نیست.

 

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی دانشجویی مورد حمایت ویژه همه ما مسئولان باید قرار بگیرند، چراکه زحمات و خدمات این گروه ها برای دانشجو و مناطق محروم مایه خیر و برکت است، اظهارداشت: بنده از گروه های جهادی با تمام توان حمایت خواهم کرد تا گروه های جهادی با همه توان و امکاناتی که در اختیار داریم به مناطق محروم بروند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمامی امکانات بسیج را در خدمت گروه های جهادی قرار می دهیم، افزود: امسال حمایت از گروه های جهادی با سال های قبل متفاوت و بیشتر خواهد بود تا شاهد برگزاری اردوهایی با بازدهی بهتر باشیم.

 

سردار مهدوی در ادامه به وظایف دانشجو و تشکل های دانشجویی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مهمترین وظیفه دانشجو کسب علم و دانش و پیشرفت در زمینه علمی برای آینده کشور است، امروز بسیاری از پیشرفت های علمی و دفاعی کشور را مدیون جوانان معتقد و متدینی هستیم که در گذشته روی همین صندلی های دانشگاه درس خواندند و مایه افتخار ایران در جهان شدند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف بسیج دانشجویی تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی ایران و از طرفی جذب و پرورش جوانان مومن و متدین و انقلابی برای آینده نظام و انقلاب است، گفت: خروجی بسیج دانشجویی باید نیروهای مستعد، تحصیل کرده و با تقوی و انقلابی برای آینده مدیریتی کشور است، جوانانی که بتوانند چرخه مدیریت کشور را به نحو مطلوب اداره کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضور تشکل های مختلف در دانشگاه باعث پویایی فضای دانشجویی می شود، افزود: همدلی و اتحاد بین تشکل های دانشجویی می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند.

 

سردار مهدوی با بیان اینکه روحیه گفتمانی و تعاملی بین تشکل های دانشجویی در دانشگاههای استان باید بالاتر برود، تاکید کرد: کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها تشکیل و فعال تر شود.

 

وی با بیان اینکه همه تشکل های دانشجویی دانشگاهها باید در حفظ و حراست از انقلاب و آرمان های انقلاب، با حفظ سلایقی که دارند، با هم متحد باشند و تلاش کنند، گفت: جهاد تبیین یکی از موضوعات مورد نیاز فضای دانشجویی است که باید در قالب های متنفاوت از جمله کرسی های آزاداندیشی این امر مهم در دانشگاهها محقق شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تشکل های دانشجویی خدمات نظام و انقلاب به مردم را برای دانشجویان تبیین کنند، افزود: یکی از این خدمات، بهره مندی 100 درصدی مردم خراسان جنوبی از نعمت گاز خانگی است که جشن این مهم به زودی در استان برگزار خواهد شد.

 

سردار مهدوی با بیان اینکه تا 30 سال قبل گاز خانگی در استان برای مردم اصلا قابل باور نبود، اما امروز می بینیم که در دورترین نقاط استان حتی برای روستایی که تنها چند خانوار در آن زندگی می کنند هم گازرسانی صورت گرفته است، ادامه داد: خدمات بسیار زیادی بعد از انقلاب اسلامی به مردم ارائه شده است که اینها باید برای نسل جوان تبیین شود.

 

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب و در دوران دفاع مقدس حتی برای چند متر سیم خاردار و سلاح با مشکل مواجه بود، گفت: امروز به حمدالله با جهاد علمی جوانان پرشور و مستعد این کشور، موشک های نقطه زتی ساخته شده که خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها گرفته است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی باعث شده است تا آمریکا و رژیم صهیونیستی جرات اقدام نظامی علیه ایران را نداشته باشند، اینها اگر می توانستند با ایران در حوزه نظامی مقابله کنند، لحظه ای هم درنگ نمی کردند.

 

سردار مهدوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که تفکر بسیجی بر کشور حاکم باشد، دشمن هیچ غلطی نخواهد توانست بکند، گفت: امروز تفکر بسیجی الگویی برای کشورهای منطقه شده و ان شاء الله این تفکر در دنیا نیز فراگیر خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1179468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha