اجرای سرود ۲۰۰۰ نفری «سلام فرمانده» در پاتاوه

سرود «سلام فرمانده» با اجرای بیش از دو هزار نفر از دهه هشتاد و نودی ها در پارک ولایت پاتاوه درکنار گلزار مطهر دو شهید والامقام گمنام اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، این روز‌ها سرود «سلام فرمانده» مورد استقبال مردم به ویژه دانش آموزان در اکثر نقاط کشورمان قرار گرفته است.

 

این سرود به اندازه‌ای محبوبیت در بین مردم به ویژه دانش آموزان دارد که به صورت یک پویش بین دانش آموزان برای ارادت به حضرت ولی عصر امام زمان (عج) اجرا شد.

 

این بار جمعیتی حدود ۲ هزار نفر از دانش آموزان و اقشار مختلف مردم شهر و بخش پاتاوه واقع در پارک ولایت در کنار گلزار مطهر دو شهید گمنام، پرنام و والامقام با تشویق حاضران میزبان سرود «سلام فرمانده» شدند.

حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» در جمع بزرگ اجراکنندگان سرود «سلام فرمانده» طی سخنانی کوتاه، گفت: این سرود مذهبی به گوش همه رسیده و افراد بسیاری هستند که در حال و هوای خود آن را زمزمه می کنند و می گویند:«سلام فرمانده، سید علی دهه نودی هاش فراخوانده».

 

امام جمعه پاتاوه در ادامه، افزود: امروز همه ایران سلام های بزرگ مردان کوچک را واگویه می کنند و علی رغم سخنان واهی معاندین و ضدانقلاب مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی مقبولیت خود را در میان نسل جوان کم رنگ کرده، اما این سرود با کاهش فاصله سنی بسیاری از بچه ها و نسل های مختلف را با انقلاب و نظام آشناتر کند.

وی گفت: این سرود در زمان جهاد تبیین است این سرود در جهت آمادگی منتظران در صفوف یاوران مهدی موعود (عج) و سربازی آقا صحبت شده است.

 

 

کد خبر 1179477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha