شیعیان از نگاه امام صادق (ع) اهل هدایت هستند

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: از نگاه امام جعفر صادق (ع) شیعیان واقعی دارای ویژگی هایی می باشند از جمله شیعیان، اهل هدایت هستند یعنی انحراف فکری ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۶ خرداد ماه مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه فاریاب برگزار شد.

 

حجت الاسلام «عباس گروهی» در این مراسم، ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع)، گفت: هیچ سرمایه ای بالاتر از اهل بیت (ع) برای ما وجود ندارد.

 
امام جمعه فاریاب ابراز کرد: عزت، کمال و خوشبختی ما در گرو محبت به اهل بیت (ع) و عمل به توصیه های آنها است. 
 
وی تاکید کرد: مجالس ما برای اهل بیت (ع) باید عقیدتی باشد نه نمایشی یعنی وقتی در این مجالس حضور پیدا می کنیم درک، معرفت و شناخت ما نسبت به این بزرگواران بیشتر شود.
 
حجت الاسلام گروهی خاطرنشان کرد: سنت برگزاری مجالس روضه، برگرفته از سیره اهل بیت (ع) و مخصوصا امام جعفر صادق (ع) است که با دعوت از شاعر و مدیحه سرا برای امام حسین (ع) روضه خانگی برگزار می کردند.
 
امام جمعه فاریاب اظهار کرد: از نگاه امام جعفر صادق (ع) شیعیان واقعی دارای ویژگی هایی هستند از جمله این که شیعیان، اهل هدایت هستند یعنی انحراف فکری ندارند.
 
وی یادآور شد: ۳۰ هزار نفری که به کربلا آمدند و امام حسین (ع) و یارانش را به شهادت رساندند و جنایت کردند، مسلمان بودند اما اهل هدایت و شیعه نبودند.
 
حجت الاسلام گروهی در خاتمه عنوان کرد: شیعه بودن، مدال افتخاری است برای شیعیان که بالاتر از آن، نیست.
کد خبر 1179483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha