پنجمین هفته فیلم و عکس سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار می شود

پنجمین هفته فیلم و عکس سیستان و بلوچستان، به همراه آثاری از هنرمندان استانی و ملی و کارگاه های آموزشی ۷ تا ۱۰ خردادماه در شهرستان زاهدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، پنجمین هفته فیلم و عکس سیستان و بلوچستان، به همراه آثاری از هنرمندان استانی و ملی و کارگاه های آموزشی ۷ تا ۱۰ خردادماه در شهرستان زاهدان برگزار می شود.

اکران و نقد و بررسی فیلم ها از شنبه ۷ خردادماه هر روز ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان، سینماتک انجمن سینمای جوانان استان خواهد بود.

همچنین نمایشگاه عکس، دوشنبه، ۹ خرداد، ساعت ۱۰ صبح در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان، نگارخانه فردوسی افتتاح شده و تا پنجشنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۹ قابل بازدید برای عموم می باشد.
 
در بخش کارگاه های آموزشی، کارگاه «ایده یابی در فیلم کوتاه» توسط محمد علیزاده یکشنبه ۸ خرداد، کارگاه «دستیاری و برنامه ریزی» توسط علی ملاقلی‌پور دوشنبه ۹ خرداد و کارگاه انتقال تجربه «تولید مستندهای دریایی» با حضور مازیار مشتاق گوهری سه شنبه ۱۰ خرداد ماه به صورت مجازی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می شود.

گفتنی است انجمن سینمای جوانان استان مجری این برنامه ها بوده و علاقمندان جهت ثبت نام کارگاه ها می توانند با شماره ۰۹۳۸۸۶۹۸۱۱۳ در واتساپ هماهنگی نمایند.

کد خبر 1179489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha