اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در دولت سیزدهم، عدالت در توزیع یارانه‌ها برقرار می‌ کند

حیدری با اشاره به اینکه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در دولت سیزدهم، عدالت در توزیع یارانه‌ها برقرار می‌ کند گفت: با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اقتصاد کشور به زودی از شرایط نابسامان امروز نجات خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» در جمع مردم شهرستان بروجن در مسجد حاج کرامت این شهر اظهار داشت: یکی از اولویت های اجرایی مسئولین استانی ایجاد ثبات در بازار و تامین کالاهای اساسی است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت های بی مورد و شناسایی انبارهای احتکار شده دوباره آرامش به بازار استان برگشته است.

 

وی تامین اعتبار در بخش های مختلف یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم بود که با این اقدام از بروز چالش در کشور جلوگیری شده است.

 

حیدری یکی از اقدامات دولت رفع مشکلات توسعه‌ای در سطح استانی است تصریح کرد: ای مشکلات توسعه ای با برگزاری جلسات و برنامه ریزی های صورت گرفته در حال برطرف شدن است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اقدام جهادی برای حل برخی از مشکلات استانی تنها راه برای برون رفت از مسائل و اجرای برنامه ‌ها است.

 

وی به انتصاب مدیران جوان و جهادی در استان اشاره کرد و گفت: انتصاب مدیران جوان و تازه نفس می تواند به رفع مشکلات در حوزه های مختلف با سرعت بیشتری کمک کند.

 

کد خبر 1179530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha