مردم کشورمان بیش از این ظرفیت خطاپذیری مسئولان را ندارند

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه خطای مردم و خطای مسئولان با یکدیگر قابل مقایسه نیست گفت: مردم کشورمان دیگر بیش از این ظرفیت خطاپذیری مسئولان را ندارند و برای همین، مسئولان باید از تصمیم‌گیری‌های نابه‌جا پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۶ خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: ایشان توانست کمک و خدمت معنوی و فکری زیادی به دین مبین اسلام کند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: امام صادق (ع) در دمیدن روح در کالبد بی‌جان امت اسلام، تلاش فراوان و بسزایی داشت و حق بسیاری هم بر گردن عالم انسان دارد.

 

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اذعان کرد: دختران در دین اسلام از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و ضرورت دارد بو و رنگ فاطمی داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به حادثه تلخ ساختمان متروپل آبادان و درگذشت تعدادی از هموطنان تصریح کرد: مصیبت بالاتر از این حادثه، مصیبت بی‌مسئولیتی، تعهد ناپذیری و سهل‌انگاری برخی افراد است.

 

وی با بیان اینکه هیچ مملکتی بدون مشکل نیست و حوادث در همه جا رخ می‌دهند عنوان کرد: دشمنان از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود، سوءاستفاده می‌کنند و ما نباید تحت تحریک آنها قرار گیریم.

 

امام جمعه اندیمشک با گرامیداشت ۷ خرداد سالروز تشكيل مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند که لازم است بیانات و سخنان رهبر انقلاب را آویزه گوش خود کنند و نسبت به عمل به آنها، همت ورزند.

 

وی ادامه داد: یکی از مطالبی که رهبر انقلاب بیان کردند این بود که دشمنان بیش از آنکه به توانایی‌های خود امیدوار باشند، به ضعف‌ها و مشکلات ما امیدوار هستند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه خطای مردم و خطای مسئولان با یکدیگر قابل مقایسه نیست اضافه کرد: خطای مسئولان مانند خطای خلبان و خطای مردم مانند خطای مسافر است.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم کشورمان دیگر بیش از این ظرفیت خطاپذیری مسئولان را ندارند و برای همین، مسئولان باید از تصمیم‌گیری‌های نابجا پرهیز کنند.

 

کد خبر 1179543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha