مسئولین مدیریت و نظارت خود را بر بازار از مبدأ تا مقصد نهایی کنند

امام جمعه شهرستان قدس گفت: مسئولین مدیریت و نظارت خود را بر بازار از مبدأ تا مقصد نهایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و بهره‌مندی از سیره حضرت، اظهار کرد: گران شدن کالاها پیامدهای منفی داشته و بر اخلاق اجتماعی و تاب آوری مردم اثرگذار است و مسئولین باید مدیریت بیشتر بر بازار داشته و از مبدا تولید بر قیمت‌ها نظارت داشته باشند. 

 

وی گفت: بعضی از بازاریان با گران شدن کالاها صدها برابر قیمت از کالاهای احتکار کرده سود بردند و این زیبنده جامعه اسلامی نیست و احتکار کننده مورد لعن پروردگار و صالحین است.  

 

خطیب نماز جمعه شهرقدس ضمن گرامیداشت جانباختگان ساختمان متروپل و تسلیت به مردم خوزستان افزود: نظارت بر ساختمان‌ها ناکافی است و طبق فرمایش رهبری باید با همه عوامل این حادثه برخورد جدی شود. 

 

وی بیان داشت: نمایندگان مجلس به فرمایشات رهبری توجه کنند تا این مجلس انقلابی بماند و مطالبات مردم را در کنار خدماتی که ارائه می‌دهند رسیدگی کرده و انتظار داریم بعد نظارت بر قانون و عملکرد مسوولان و حوزه اقتصادی در مجلس تقویت شود. 

 

حجت الاسلام جوکار به سفر وزیر اقتصاد به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرقدس اشاره کرد و افزود: زیرزمین مصلی به گروه جهادی تحویل داده شده تا فعالیت‌های اقتصادی انجام شود و در جلسه شورای اداری مسائلی مطرح شد و انتظار داریم از این سفرها شهرقدس ویژه دیده شود و با توجه به محرومیت‌ها و تراکم جمعیتی و بافت فرسوده، بودجه قابل توجهی به این منطقه اختصاص یابد تا مشکلات به سرعت رفع شود.

 

امام جمعه شهرقدس ادامه داد: هلال احمر با نگاه توسعه‌ای فعالیت داشته و امروز سومین پایگاه هلال احمر شهرقدس و اولین خانه هلال کشور در مصلی افتتاح شد. 

 

وی درخصوص استقرار ادارات در راستای جهاد تبیین گفت: استقرار نمایندگی شبکه استانی در شهرقدس نیازمند حمایت و همکاری است و از نماینده مجلس درخواست پیگیری و راه اندازی این دفتر نمایندگی را داریم. 

کد خبر 1179563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha