برگزاری آزمون جامع گردشگری در کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از برگزاری آزمون جامع گردشگری همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

یعقوب گویلیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: این آزمون با شرکت ۱۲۳ نفر در چهار رشته مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی و مدیریت تاسیسات عمومی گردشگری در سنندج برگزار شد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، اظهار کرد: شركت‌كنندگان این آزمون پیش از این در دوره‌های آموزشی مربوطه موسسات گردشگری تحت پوشش این اداره‌كل شرکت کرده‌اند.

 

وی هدف از برگزاری این آزمون را تربیت نیروی‌انسانی متخصص عنوان کرد و افزود: یکی از عوامل مؤثر در توسعه صنعت گردشگری استان استفاده از نیروهای علمی و متخصص و ارائه آموزش‌های تخصصی است.

 

گویلیان، یادآور شد: امیدواریم با برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های تخصصی بتوانیم در راستای افزایش اشتغال و توسعه گردشگری استان گام‌های جدی و اساسی برداریم.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون، پس از قبولی و دریافت مدارک و مجوزهای لازم، مجاز به فعالیت در حوزه‌های تخصصی گردشگری استان می‌شوند.

کد خبر 1179579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha