شرایط اقتصادی مردم تعریف چندانی ندارد

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه شرایط اقتصادی و معیشتی مردم تعریف چندانی ندارد، گفت: راه علاج اجرای این شرایط، اصلاحات گسترده اقتصادی است و دولت وارد کارزار این عملیات بزرگ اقتصادی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان‌اینکه تقوا یعنی اینکه زلال باشیم، افزود: انسانی که زلال و پاک باشد عاقبت نیک از آن اوست.

 

امام جمعه خمام با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت به ویژه به مادران و دختران جامعه، گفت: خانواده‌ها هوای دختران‌شان را داشته باشند و آنها را با عفاف و حجاب تربیت کنند.

 

وی با بیان‌اینکه بعضی از نانوایان از نظر کمی و کیفی پخت خوبی ندارند، تصریح‌کرد: مسئولان نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته و با متخلفین برخورد کنند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی ادامه داد: در برخورد با مردم هم ما مسئولان باید هوای مردم را داشته باشیم و هم خود مردم هوای همدیگر را داشته باشند و انصاف را رعایت کنند.

 

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی و معیشتی مردم تعریف چندانی ندارد، اضافه‌کرد: راه علاج اجرای این شرایط، اصلاحات گسترده اقتصادی است و دولت وارد کارزار این عملیات بزرگ اقتصادی شده و از مسئولان انتظار داریم باتمام قوا جلوی گرانی‌های بی‌منطق و احتکار کالاهای ضروری را بگیرند و هوشمندانه پیشگیری و نظارت کرده و قاطعانه با تخلف و متخلفین برخورد کنند.

 

وی با بیان‌اینکه مُحتکر ملعون است، افزود: هر كس خوراک مسلمانان را احتكار كند، خدا او را با بیماری‌هایی مانند جذام و ورشكستگى تنبیه می‌کند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی، اسقلال ادارات و استقرار ادارات در خمام را از مطالبات مردم این شهرستان دانست و خاطرنشان‌کرد: به پایان ضرب‌الاجل اعلام شده استاندار درباره استقلال ادارات خمام نزدیک می‌شویم ولی هنوز خیلی از ادارات مستقل نشدند و از فرماندار می‌خواهیم پیام مردم را به استاندار برسانید.

 

 

کد خبر 1179580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha