لزوم حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی (ره)

جهانگیری گفت: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شامگاه جمعه (۶ خرداد) در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین ١۵ خرداد اظهار کرد: امام راحل پس از غیبت امام زمان (عج) یک انقلاب جدید و بر پایه مردم بنیانگذاری کردند و این انقلاب که پشتوانه آن مردم هستند، هر روز در حال توسعه و پیشرفت است و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) استوار خواهد ماند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه انقلاب اسلامی را باید پاس بداریم و ارزش آن را بدانیم افزود: شخصیت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت مردمی و جهانی محسوب می‌شود.

 

وی اذعان کرد: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) کوشا باشیم.

 

جهانگیری تصریح کرد: امروز با توجه به جوسازی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، وظیفه ما نسبت به سال‌های گذشته سنگین‌تر شده است.

 

وی عنوان کرد: مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان اندیمشک باشکوه برگزار خواهد شد و لازم است همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع‌رسانی و حضور در این مراسم اقدام کنند.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امام جمعه و «احسان کریم‌پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک نیز بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کردند.

 

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) (شنبه ۱۴ خرداد) ساعت ۱۰ صبح در مصلای جمعه اندیمشک برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1179631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha