اجرای طرح رزمایش امید آفرینی در شهرک مسکن مهر ۲۲۸۰ واحدی شهرستان نظرآباد

سرهنگ پاسدار پرویزی با اشاره به اهمیت اجرای طرح رزمایش امیدآفرینی گفت: برپایی کارگاه اشتغالزایی، رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی با برپایی و استقرار امکانات ورزشی و رفاهی در قالب طرح ۱۰ روزه رزمایش امیدآفرینی در شهرستان نظرآباد انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ پاسدار حمزه پرویزی» در خصوص برپایی رزمایش امیدآفرینی در شهرک مسکن مهر شهرستان نظرآباد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مسکن مهر نظرآباد با جمعیت بالغ بر 9 هزار نفری است که از بسیاری امکانات در حوزه های مختلف بی بهره است.

 

فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد افزود: برپایی کارگاه اشتغالزایی، رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی با برپایی و استقرار  امکانات ورزشی و رفاهی در قالب طرح 10 روزه رزمایش امیدآفرینی در شهرستان نظرآباد انجام می شود.

 

حسین بغدادی نیز در این رابطه اظهار کرد: برپایی طرح رزمایش امیدآفرینی با رویکرد حل آسیب های اجتماعی مسکن مهر نظرآباد با هدف تقویت و بهبود شرایط زندگی مردم اجرا می شود.

 

فرماندار شهر نظرآباد عنوان کرد: استقرار واحد نانوایی، استقرار پزشک، پیگیری جهت استقرار داروخانه و هلال احمر از جمله برنامه های جدی و با قید فوریت است که این مهم انجام می شود.

 

مسکن 2280 واحدی مهر شهرستان نظرآباد سال 95 افتتاح شده است.

 

 

کد خبر 1179669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha