نظارت و بازرسی بر بازار تشدید شد

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: نظارت و بازرسی بر بازار شیروان تشدید شد.

«عبدالله گُلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: نظارت بر بازار نسبت به قبل افزایش یافته و تیم های بازرسی از 3 تیم به 6 تیم بازرسی مشترک از اداره صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات، بر بازار نظارت دارند.

 

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان با بیان اینکه با افزایش قیمت چهار قلم کالای اساسی برخی از اصناف اقدام به احتکار و گران فروشی می کنند، خاطرنشان کرد: با متخلفین این حوزه برخورد قانونی خواهد شد.

 

گلی عنوان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته، سه تُن برنج قاچاق کشف و 4.260 تُن روغن احتکار شده با همکاری پاسداران گمنام امام زمان، صمت و تعزیرات در یکی از دامداری های حاشیه شهر شیروان کشف شد که با متخلفین در این عرصه به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: طی  20 روز گذشته علاوه بر کشفیات اخیر، بیش از هفت تُن روغن و ماکارونی احتکار شده از سطح انبارهای شهرستان کشف شده که برای متخلفین پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی جلوگیری از تخلفات اقتصادی را یکی از مهم‌ترین اهداف نظارت‌ها و بازرسی‌ها دانست و بیان کرد: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ به صورت سیستمی آماده دریافت درخواست‌ها و شکایات مردمی در حوزه بازار برای بررسی و رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان است.

 

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان با اشاره به اینکه مبارزه با احتکار کالا از اولویت‌های اساسی است، افزود: همه در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی تمام توان و ظرفیت خود را برای مبارزه با قاچاقچیان و احتکار کنندگان کالا به کار خواهیم بست.

کد خبر 1179670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha