برخی از کشورهای اسلامی مجری برنامه یهودی ها هستند/ مسلمانان بیدار باشند

آیت الله عبادی با بیان اینکه متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی مجری برنامه یهودیان هستند، گفت: این کشورها با کمک یهودی ها و آمریکای جنایتکار در حال نابودی آثار ارزشمند اسلامی هستند و دست به هر سیاستی علیه دین می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۷ خرداد) در دیدار با کارگزاران حج تمتع خراسان جنوبی اظهار داشت: سخن گفتن در خصوص امام صادق (ع) تابع معرفت است و انسان شخصیت های بالاتر از خود را نمی تواند درک کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: تعریف دین خدا را باید امام صادق(ع) کند و اگر عدل در تعریف دین گرفته شود قیامت هیچ معنایی نخواهد داد.

 

وی با بیان اینکه انسان باید جایگاه عدل پیدا کند، ادامه داد: عدل قانون است و بر همه عالم تکوین است و ستمگر در دین خدا جایگاهی ندارد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ کشور اسلامی متاسفانه مجری برنامه های یهودی ها شده اند، افزود: پول به یهودیان و آمریکایی ها می دهند تا مسلمانان را بکُشند و امنیت را از حرم و منا و مسجد حرام گرفته اند.

 

وی در ادامه بیان کرد: انگار این افراد مامور هستند تا با همکاری و همدستی با یهودیان و آمریکایی آثار ارزشمند اسلامی را از بین ببرند و داعش را راه انداختند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین شناسی باید بر اساس علم و تقوا باشد، ادامه داد: برخی افراد می گویند دین در سیاست دخالت نکند اما خودشان می توانند هر سیاستی علیه دین انجام دهند و این موضوع با کدام عقل سازگار است.

 

آیت الله عبادی با توجه به اینکه در نفس هر انسانی یک فرعون وجود دارد، ادامه داد: این موضوع بسیار خطرناک است و باید با کمک خداوند متعال به تزکیه نفس بپردازیم و از خداوند بخواهیم که ما را به خودمان واگذار نکند.

 

وی با بیان اینکه اسلام تنها دینی است که در آینده بر جهان حاکم خواهد شد، گفت: ستمگر هیچ جایگاهی در دین الهی ندارد و ستمگری که پایبند به دین نیست نمی تواند مجری دین باشد و بشر به نجات نمی رسد مگر اینکه خودش در جایگاه عدل قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: طرح دشمنان برای از بین بردن خوبان و سپس تسلط است و کسانی که دل به دشمن داده اند بدانند که اگر دشمن مسلط شود در ابتدا آنان را از بین می برد.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: مشرک و موحد را متاسفانه کسانی تعیین می کند که معنای این کلمات را نمی دانند؛ این افراد هیچ چیز از دین نمی دانند به دنبال اجرای برنامه های بیگانگان می روند.

 

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان بیدار باشند، گفت: امیدواریم قبله اول مسلمین از دست صهیونیست ها و قبله اصلی مسلمانان از دست آمریکایی ها و وهابیت نجات یابند.

 

 

کد خبر 1179706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha