دستاوردهای بسیج در نمایشگاه اسوه به نمایش درآمد

سرهنگ نجفی راد گفت: در نمایشگاه های اسوه در زنجان که از ۳ تا ۵ خرداد دایر شد، دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج به نمایش درآمد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در زنجان، با اشاره به برپایی نمایشکاه‌های اسوه در زنجان، اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستایی عمل به منویات رهبری اقدام به برپایی نمایشگاه‌های اسوه کرده است که اهم فعالیت های بسیجیان در سال ۱۴۰۰ به صورت نموداری و تصویری  و با تشریح فعالیت های توسط فرماندهان انجام می‌پذیرد.

 

نجفی راد با اشاره به فعالیت‌های بسیج  در عرصه های مختلف عنوان کرد: در نمایشگاه ها گزیده‌ ای از فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی سازندگی، کمک رسانی جهاد تبیین فصای مجازی و ... به نمایش عموم مردم گذاشته شده است.

 

وی با بیان اینکه در نمایشگاه ۱۳ حوزه برادر و ۱۰ حوزه خواهر با همراهی 355  پایگاه محلات  برادر  و خواهر حضور دارند ، گفت: هدف کلی نمایشگاه نشان دادن عملکرد و دستاوردهای پایگاه مقاومت بسبج و عینیت بخشیدن به اینکه بسیج پاره تن مردم است.

 

نجفی‌راد در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه‌های اسوه در زنجان از سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برپا و تا ۵ خرداد ماه ادامه داشت.

کد خبر 1179725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha