تجلیل از نوجوان مستعد ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در نمازجمعه آران و بیدگل

امام جمعه آران و بیدگل در مراسم این هفته نماز جمعه از نوجوان مستعد ورزش پهلوانی و زورخانه‌‌ای این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، امام جمعه آران و بیدگل در آیین این هفته عبادی سیاسی نماز جمعه، از یک نوجوان فعال در حوزه پهلوانی و زورخانه ای این شهرستان تجلیل کرد.

 

در این برنامه که در میعادگاه نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی از مهراب کتابی ورزشکار مستعد و قهرمان ورزش باستانی برنامه عصر جدید با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی در این مراسم در سخنانی بر اهمیت ورزش در اسلام و ورزش زورخانه ای و باستانی به عنوان یک ورزش سالم اسلامی و ایرانی تاکید کرد.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: در دوره ای که دشمن تمام تلاش خود را برای انحراف نسل جوان و نوجوان به کار برده ورزش به ویژه ورزش های باستانی و پهلوانی مورد تاکید همه بزرگان دینی و حتی کارشناسان ورزشی است که مدام در آن ذکر خدا و ائمه برده می شود و جسم و روح همزمان رشد می کند.

 

حجت الاسلام سلیمانی از جامعه ورزش به ویژه اهالی ورزش های باستانی و پهلوانی تقدیر کرد و گفت: باید خانواده ها فرزندان خود را در ورزش های اسلامی و ایرانی ترغیب کنند، زیرا از بهترین ورزش ها برای سلامت روح و جسم نسل های آینده است و نوجوانانی همچون مهراب کتابی در این شهر بسیار هستند که باید استعداد آن ها شناسایی شود و با برنامه ریزی مناسب پرورش یابد.

 

«مهراب کتابی» ورزشکار ورزش پهلوانی و زورخانه ای و کشتی از آکادمی پهلوان کربلا شهرستان آران و بیدگل است که تیم پهلوانک های زورخانه ای را در مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید در رشته میل گیری سنگین همراهی کرد و با هنرنمایی در این برنامه استعدادیابی، چشم میلیون ها بیننده تلویزیونی را به خود خیره کرد./

کد خبر 1179739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha