شعبات موسسه خیریه دارالاکرام  سر و سامان پیدا می کنند

مدیرعامل موسسه خیریه دار الاکرام گفت: قصد اضافه کردن شعبه جدید موسسه خیریه دارالاکرام را نداریم زیرا که برای ما سخت است و تلاش خواهیم کرد همین ۲۵ شعبه را سر و سامان دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «مصطفی میر احمدی» در دیدار با شورای راهبردی موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل علیه السلام در سیستان و بلوچستان بیان داشت:  موسسه خیریه دارالاکرام در هر شهری که وارد شده است در ابتدا فعالیت ها موسسه را به مردم آن شهر سپرده تا آنها خیرین و نیکوکاران را گردهم بیاورند برای اینکه اهداف شعبه را به پیش ببرند.

 

مدیرعامل موسسه خیریه دار الاکرام  با بیان اینکه 25 شعبه موسسه  در 19 استان فعالیت دارند، یادآور شد:  هر شعبه ای که توانسته خیرین و نیکوکاران را گردهم بیاورد قطعا موفق خواهد بود و اما در  هر  شعبه ای که این اتفاق نیفتاده است ما توفیق زیادی نداشته ایم.

 

میراحمدی  با اشاره به اینکه 7 هزار و 300 دانش آموز  تحت پوشش موسسه خیریه دارالکرام هستند، تصریح کرد:  به دانش آموزان علاوه بر بورسیه، رفا کارت داده می شود.

 

وی با اعلام اینکه از نیروهای بومی برای اداره شعب در استانها استفاده می شود، افزود: عدم ورود به فعالیت های سیاسی، رعایت قوانین کشور، اصل  کرامت انسانی فارغ از نژاد و مذهب، منشور موسسه  است.

 

میراحمدی با بیان اینکه شفاف سازی  مالی از اصول  موسسه خیریه دارالاکرام است، گفت: موسسه خیریه دارالاکرام جزء محدود خیریه هایی است که  گزارشات مالی ما در سامانه کدال سازمان بورس منتشر می شود.

 

وی افزود: قصد اضافه کردن شعبه را نداریم زیرا که برای ما سخت است و تلاش خواهیم کرد همین 25 شعبه را سر و سامان دهیم.

کد خبر 1179805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha