۱۰مددجوی مازندرانی صاحب خانه شدند

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۱۰مددجوی مازندرانی با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد تومان صاحب خانه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۷خرداد) در آئین افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی با حضور سردار «مجید رضا حسن‌زاده» جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کشور و سردار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان مازندران اظهار کرد: حدود پنج هزار و ۴۰۰ خانوار تحت حمایت در استان مستاجر هستند و برای خانه دار شدن این افراد تلاش می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۱۰مددجوی مازندرانی صاحب خانه شدند، افزود: این واحد‌های مسکونی  با هزینه ای  بالغ بر چهار میلیارد تومان ساخته شد. 

 

وی بیان کرد: در حال حاضر ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است و این واحدها تا پایان شهریور تحویل داده می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد ادامه داد: هزار نفر مددجوی تحت حمایت در استان دارای زمین هستند که صدور پروانه ساخت در حال اقدام است و حدود هزار و ۵۰۰ مددجو فاقد زمین هستند که رایزنی های لازم برای تهیه زمین ساخت مسکن این افراد نیز انجام می شود.

 

وی گفت: در سال گذشته به تمامی افراد در نوبت دریافت جهیزیه ، جهیزیه اهدا و همچنین با نیاز سنجی انجام شده، هشت هزار و ۴۰۰دستگاه لوازم خانگی تهیه و توزیع شد.

 

وی بیان کرد: سال گذشته وام قرض‌الحسنه از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در بخش های اشتغال، درمانی، ودیعه مسکن و... به مددجویان پرداخت شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی و مشارکت سپاه در راستای خدمت رسانی به نیازمندان گفت: همچنین اعتماد خیرین به کمیته امداد زیاد است و با مشارکت آنان اقدامات خوبی انجام شد.

 

وی گفت: با همدلی و برنامه ریزی درست و بصورت جهادی و انقلابی باید به کمک نیازمندان بشتابیم.

کد خبر 1179840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha